Csodálatos Motorkerékpár modellek Spanyolországból
(Elnézést kérek néhány szöveg kissé érthetetlenségéért,de sajnos más nyelven voltak a szövegek és nekem kellet lefordítani.)
Köszönettel:szerkesztő
http://www.fidelitylegendmodels.com/index.html
http://www.craftsmanshipmuseum.com/tarrago.htm
A munka a Pere Tarragó a színen, amikor egy linket a saját weboldalán küldtek nekünk külön több a világ legjobb modell számára. Azt mondták, az ő munkája volt, igen részletes és szinte hibátlan, és egy pillantást a képek az ő motorkerékpár-modell bebizonyította, hogy igaza volt. Pere végzi munkáját modellezés Spanyolországban, de a helyszínen nyújt fordítást több nyelven. Még nélkül arra, hogy a képek magukért beszélnek. A történelem alábbi adaptációja, amit ott talált, valamint Mr. Tarragó átadott több fotó a mi felhasználásáért nem található meg a honlapon.
Milyen indult, mint egy hobbi most egy üzleti, ahogy most épít motorkerékpár modellek a jutalék teljes munkaidőben. Mert ő inkább modell alkotása mért és a kicsinyítés alkatrészeket egy igazi példa a sajátos motorkerékpár-, a korai kiválasztás természetesen alapul, kerékpárok, hogy ő tulajdonában lévő, vagy legalább több áll rendelkezésre Spanyolországban: Montesa, Bultaco, CZ, MV Agusta , stb azonban ő is modellezni klasszikus indiai, Henderson, fakó és az NSU is. Bár sok ilyen kerékpár nem ismerik az amerikai lovasok, a minősége a modell azt jelenti, hogy akár meg is lehet látni az igazi.
Pere Tarragó vette az első lépéseket a világ a modell így volt, amikor a gyermek Meccano (hasonló emelő Set) db. Azonnal meg akarta építeni több, mint a set-darab mellékelt engedélyezett, így kezdett hozzá saját darabokat, hogy a jobb eredmények és realizmus. Amikor 16 éves volt ő készítette el az első autó modell cink lemezek, hegesztett ón, miközben továbbra is kihasználva néhány darab Meccano.
Végül is elkészült egy sor hét autó első gyűjteménye, ami növelte a szükségességét tökéletesség. Azt folyamatosan többet akart tudni, és hogy javítsák a görcsök és befejezi a darabjaira. Azonnal rájött, hogy szüksége van több és jobb eszközöket beszerezni a hatásokat kereste. Hagyományos eszközök már nem elég, ahogy szükséges a saját nagyon speciális eszközöket az ő egyedi igényeinek. A következő tíz évben is kísérletezett mindenféle szerszám-eszterga, marógépek, autogén hegesztő rendszerek és így tovább.
Mivel volt egy nagy rajongója az igazi motorkerékpár magát, kezdtek építeni klasszikus kerékpárok, kezdve Bultaco, Ossa, Montesa-a is övé maga épített skálán a 01:06. A minőség az ilyen alkotások volt, hogy számos magazintól kezdett érdeklődni a munkája, és számos már cikkeket publikált a maketteket. (Ő weboldal linkek vizsgál minden egyes ilyen cikkek. Ezek a spanyol, de a képek beszélnek egy univerzális nyelv.) A magas színvonalú saját modellek, több szervezet és vállalat is érdekelt az ő munkája, és támogatni alkotása.
Annak érdekében, hogy építsenek egy modell skálán Pere mindig indul hivatkozva az eredeti prototípust. Először is betartja a motorkerékpár teljes részletességgel, hogy teljesen tisztában az általános irányvonalait, ellenkező esetben lehet elveszíteni alapvető elemeit. Ezután kezd másolni vagy nyomokban az elemeket, amelyek során gravírozás, matricák, selyem átvilágítása vagy más grafikus az igazi motorkerékpár, ezek az elemek az egyetlenek, hogy ő nem csinál a saját létesítményben.
Ahhoz, hogy a modell elkészítésére először körvonalazódik a keret és a kerekek egy milliméter skálán papír 06/01 méretben. Amikor a motorkerékpár kezd általános formában túl a keretet és a kerekek befejezi a végleges terv, és megkezdi a motor gyártásának és a többi alkatrész, amíg a modell elkészült.Ez az amikor beállítja és ellenőrzi működését a mobil eleme a motorkerékpár, mint például, fékek, kuplung, kerekek, erőátvitel, stb Aztán teljesen szétszedhető a darabokat, és adja meg nekik a simítás-fényezés, nikkel, króm borítás, a dekoráció vagy festmény szükség. Végül, kezdi az ismételt összeszerelési folyamat, amely körülbelül 250-400 órát a modelltől függően.
A szokásos anyagokat is használja az acél, alumínium, réz, vékony O-wire, Napa bőr, polikarbonát és autóipari festék. Miután a modell kész, egy albumot dokumentumokat és fotókat bemutató az egész épület és összeszerelési folyamat kész, és mivel az ügyfél együtt a kész modellt. Egy példányát a pikkelyes tervek is szerepel a fájlban.
Látogasson el a Pere Tarragó honlapjáról http://www.motoscalatarrago.com/ . Bemutatjuk az alábbi reprezentatív mintát a munkáját, de rendelkezésre áll ott. A YouTube videó (spanyol) is ad egy jó nézd meg boltját, és hogyan dolgozik. Lásd http://www.youtube.com/watch?v=56guIZ6305U&eurl .
Derbi RAN 50
Guzzi 65
Henderson K (1920)
Montesa Brio
Montesa Impala 175 Sport
NSU Nekarsulm (1903)
Az összes külső elemei az eredeti van a modell: fékek, gázvezeték, felfüggesztés, eszközök, dugó vezet, stb ... Hossza: 40 cm, súly 2,5 kg, ideje, hogy: 618 óra.
BMW R2, cca 1923
Ez a modell-ben épült kb 100 nap, átlagosan 6 óra / nap. Én építettem ezt a modellt több száz képet. Az anyagokat én használtam, igyekeztem utánozni az eredeti anyag. A futómű (keret) rozsdamentes acélból készült, amelynek mértéke az 1 / 5. A motor alumínium egy forma készült földön (nem homok), hogy miként is szokta. A borítás nikkelezés helyett króm és a festék kétszínű (fekete és fehér), hogy egy tökéletes, az eredeti. A festék elkészült átlátszó lakkal, hogy megvédje a finom fehér vonalak. A díszek (logók gáztartály) tettek egy CNC gép tetején réz és az ón. A mechanikus részek funkciója, mint az igazi teljes méretű motorkerékpár. A kuplung és a váltott műszakban ellenőrzés funkcionális, és egy kar mozog a fékek, ami bővíti a fékbetétek a dobban. A fojtószelep funkciókat is. Az első felfüggesztés működik, súrlódó lemezek és két laprugó.KATTINTSON IDE , hogy olvastam egy cikket arról, a történelem, a teljes méretű BMW motorkerékpár R2.
Az első képen látható az igazi motorkerékpár a múzeumban. Minden fotó után, amelyek a Pere-modell. A 11. képen látható részén az öntvény folyamat során, hogy a motorblokk és egyéb öntött alkatrészeket.
Modell méret:
Méretarány: 1 / 5
Teljes hossz = 40 cm (15,75 ")
Súly = 1,8 kg (4 font)
1995-ben, az első látható nyilvánosság 62-a Hall Shrapnel
Automatikus Retro Barcelona. A minőségi munkája vonzó
A média és a cikkeket és beszámolókat kezdett elterjedni a
világszerte.
Azóta létrejött egy tucat motorkerékpárok, szinte minden egyedi darabok,általában szokás, és a magas fokú a hűség az eredeti.
Sőt, azt eredményezi, hogy valódi gépterem kell játszani,
amely lehetővé teszi, hogy utalja át a modell a legapróbb részletekig. Ő
tapasztalat lehetővé teszi számukra, hogy szembenézzen a kihívással a tömegtermelés
a foka a tökéletesség, ami egy miniatűr aláírt
a Tarrago.
A fenti modell annyira élethű mintha rá lehetne ülni.
Ez a kiindulási pont a kezdet.Ez is egy olyan váz mint amilyen a többi nagy motoroké.Én a szerkesztő legszivesebben összemennék akkorára amekkora a motor,hogy rá tudjak ülni.
Szerintem ez a lépés a legérdekesebb,mert itt lehet látni a legaprólékosabban a modellt.
ÓRIÁSI aprólékossággal dolgozik,ezt,a következő kép igazolja is.
Na ugye hogy megmondtam!
A nyers tankokból...
...ilyen csodás darabok lesznek.
Az apró alkatrészek méretének szemléltetése,milméterpapíron.
Az aprólékos kidolgozás mindenhol megyjelenik;erről tanúskodik a fenti és a három lenti kép.