Barkácsolás amely egyben hobbyvá is válhat!

ITT JÓ HOBBYRA LELSZ!

Pere Tarragó

Csodálatos Motorkerékpár modellek Spanyolországból

(Elnézést kérek néhány szöveg kissé érthetetlenségéért,de sajnos más nyelven voltak a szövegek és nekem kellet lefordítani.)

Köszönettel:szerkesztő


http://www.fidelitylegendmodels.com/index.html

http://www.craftsmanshipmuseum.com/tarrago.htm


Bevezetés

A munka a Pere Tarragó a színen, amikor egy linket a saját weboldalán küldtek nekünk külön több a világ legjobb modell számára. Azt mondták, az ő munkája volt, igen részletes és szinte hibátlan, és egy pillantást a képek az ő motorkerékpár-modell bebizonyította, hogy igaza volt. Pere végzi munkáját modellezés Spanyolországban, de a helyszínen nyújt fordítást több nyelven. Még nélkül arra, hogy a képek magukért beszélnek. A történelem alábbi adaptációja, amit ott talált, valamint Mr. Tarragó átadott több fotó a mi felhasználásáért nem található meg a honlapon.

Milyen indult, mint egy hobbi most egy üzleti, ahogy most épít motorkerékpár modellek a jutalék teljes munkaidőben. Mert ő inkább modell alkotása mért és a kicsinyítés alkatrészeket egy igazi példa a sajátos motorkerékpár-, a korai kiválasztás természetesen alapul, kerékpárok, hogy ő tulajdonában lévő, vagy legalább több áll rendelkezésre Spanyolországban: Montesa, Bultaco, CZ, MV Agusta , stb azonban ő is modellezni klasszikus indiai, Henderson, fakó és az NSU is. Bár sok ilyen kerékpár nem ismerik az amerikai lovasok, a minősége a modell azt jelenti, hogy akár meg is lehet látni az igazi.


 


Életrajz

Pere Tarragó vette az első lépéseket a világ a modell így volt, amikor a gyermek Meccano (hasonló emelő Set) db. Azonnal meg akarta építeni több, mint a set-darab mellékelt engedélyezett, így kezdett hozzá saját darabokat, hogy a jobb eredmények és realizmus. Amikor 16 éves volt ő készítette el az első autó modell cink lemezek, hegesztett ón, miközben továbbra is kihasználva néhány darab Meccano.

Végül is elkészült egy sor hét autó első gyűjteménye, ami növelte a szükségességét tökéletesség. Azt folyamatosan többet akart tudni, és hogy javítsák a görcsök és befejezi a darabjaira. Azonnal rájött, hogy szüksége van több és jobb eszközöket beszerezni a hatásokat kereste. Hagyományos eszközök már nem elég, ahogy szükséges a saját nagyon speciális eszközöket az ő egyedi igényeinek. A következő tíz évben is kísérletezett mindenféle szerszám-eszterga, marógépek, autogén hegesztő rendszerek és így tovább.

Mivel volt egy nagy rajongója az igazi motorkerékpár magát, kezdtek építeni klasszikus kerékpárok, kezdve Bultaco, Ossa, Montesa-a is övé maga épített skálán a 01:06. A minőség az ilyen alkotások volt, hogy számos magazintól kezdett érdeklődni a munkája, és számos már cikkeket publikált a maketteket. (Ő weboldal linkek vizsgál minden egyes ilyen cikkek. Ezek a spanyol, de a képek beszélnek egy univerzális nyelv.) A magas színvonalú saját modellek, több szervezet és vállalat is érdekelt az ő munkája, és támogatni alkotása.


_wsb_467x335_pereartesa1.jpg


Műhely

Annak érdekében, hogy építsenek egy modell skálán Pere mindig indul hivatkozva az eredeti prototípust. Először is betartja a motorkerékpár teljes részletességgel, hogy teljesen tisztában az általános irányvonalait, ellenkező esetben lehet elveszíteni alapvető elemeit. Ezután kezd másolni vagy nyomokban az elemeket, amelyek során gravírozás, matricák, selyem átvilágítása vagy más grafikus az igazi motorkerékpár, ezek az elemek az egyetlenek, hogy ő nem csinál a saját létesítményben.

Ahhoz, hogy a modell elkészítésére először körvonalazódik a keret és a kerekek egy milliméter skálán papír 06/01 méretben. Amikor a motorkerékpár kezd általános formában túl a keretet és a kerekek befejezi a végleges terv, és megkezdi a motor gyártásának és a többi alkatrész, amíg a modell elkészült.Ez az amikor beállítja és ellenőrzi működését a mobil eleme a motorkerékpár, mint például, fékek, kuplung, kerekek, erőátvitel, stb Aztán teljesen szétszedhető a darabokat, és adja meg nekik a simítás-fényezés, nikkel, króm borítás, a dekoráció vagy festmény szükség. Végül, kezdi az ismételt összeszerelési folyamat, amely körülbelül 250-400 órát a modelltől függően.

A szokásos anyagokat is használja az acél, alumínium, réz, vékony O-wire, Napa bőr, polikarbonát és autóipari festék. Miután a modell kész, egy albumot dokumentumokat és fotókat bemutató az egész épület és összeszerelési folyamat kész, és mivel az ügyfél együtt a kész modellt. Egy példányát a pikkelyes tervek is szerepel a fájlban.

Látogasson el a Pere Tarragó honlapjáról http://www.motoscalatarrago.com/ . Bemutatjuk az alábbi reprezentatív mintát a munkáját, de rendelkezésre áll ott. A YouTube videó (spanyol) is ad egy jó nézd meg boltját, és hogyan dolgozik. Lásd http://www.youtube.com/watch?v=56guIZ6305U&eurl .


  


Íme néhány példa a Pere Tarragó munkáiból:


MV Agusta 750 S


ptaugusta1s.jpgptaugusta8s.jpgptaugusta6s.jpgptaugusta5s.jpgptaugusta3s.jpgptaugusta4s.jpgptaugusta7s.jpgptaugusta9s.jpgptaugusta10s.jpgptaugusta11s.jpgptaugusta12s.jpgptaugusta13s.jpgptaugusta14s.jpgptaugusta15s.jpgptaugusta16s.jpgptaugusta17s.jpgptaugusta18s.jpgptaugusta19s.jpg

Bultaco Sherpa T

ptbultacos1s.jpgptbultacos2s.jpgptbultacos3s.jpgptbultacos4s.jpgptbultacos5s.jpgptbultacos6s.jpg

CZ 250

ptcz1s.jpgptcz2s.jpgptcz3s.jpgptcz4s.jpgptcz5s.jpgptcz6s.jpg


Derbi RAN 50

ptderbi1s.jpgptderbi2s.jpgptderbi3s.jpgptderbi4s.jpgptderbi5s.jpg


Guzzi 65

ptguzzi1s.jpgptguzzi2s.jpgptguzzi3s.jpgptguzzi4s.jpg


Henderson K (1920)

pthend1s.jpgpthend2s.jpgpthend3s.jpgpthend4s.jpgpthend5s.jpgpthend6s.jpgpthend7s.jpg


Indiai 700 (1913)

ptindian1s.jpgptindian2s.jpgptindian3s.jpgptindian4s.jpgptindian5s.jpg


Montesa Brio

ptmontessab1s.jpgptmontessab3s.jpgptmontessab4s.jpgptmontessab2s.jpg


Montesa Impala 175 Sport

ptmontessas1s.jpgptmontessas2s.jpgptmontessas3s.jpgptmontessas4s.jpgptmontessas5s.jpgptmontessas6s.jpgptmontessas7s.jpgptmontessas8s.jpgptmontessas9s.jpgptmontessas10s.jpgptmontessas11s.jpgptmontessas12s.jpgptmontessas13s.jpgptmontessas14s.jpgptmontessas15s.jpgptmontessas16s.jpg


NSU Nekarsulm (1903)

ptnsu1s.jpgptnsu2s.jpg

Az összes külső elemei az eredeti van a modell: fékek, gázvezeték, felfüggesztés, eszközök, dugó vezet, stb ... Hossza: 40 cm, súly 2,5 kg, ideje, hogy: 618 óra.


Ossa 150

ptossa1s.jpgptossa2s.jpgptossa3s.jpgptossa4s.jpg



Benelli 250 GT Quatro

ptbenelli1s.jpgptbenelli2s.jpgptbenelli3s.jpgptbenelli4s.jpg


BMW R2, cca 1923

Ez a modell-ben épült kb 100 nap, átlagosan 6 óra / nap. Én építettem ezt a modellt több száz képet. Az anyagokat én használtam, igyekeztem utánozni az eredeti anyag. A futómű (keret) rozsdamentes acélból készült, amelynek mértéke az 1 / 5. A motor alumínium egy forma készült földön (nem homok), hogy miként is szokta. A borítás nikkelezés helyett króm és a festék kétszínű (fekete és fehér), hogy egy tökéletes, az eredeti. A festék elkészült átlátszó lakkal, hogy megvédje a finom fehér vonalak. A díszek (logók gáztartály) tettek egy CNC gép tetején réz és az ón. A mechanikus részek funkciója, mint az igazi teljes méretű motorkerékpár. A kuplung és a váltott műszakban ellenőrzés funkcionális, és egy kar mozog a fékek, ami bővíti a fékbetétek a dobban. A fojtószelep funkciókat is. Az első felfüggesztés működik, súrlódó lemezek és két laprugó.KATTINTSON IDE , hogy olvastam egy cikket arról, a történelem, a teljes méretű BMW motorkerékpár R2.

            

Az első képen látható az igazi motorkerékpár a múzeumban. Minden fotó után, amelyek a Pere-modell. A 11. képen látható részén az öntvény folyamat során, hogy a motorblokk és egyéb öntött alkatrészeket.

 Modell méret:

Méretarány: 1 / 5

Teljes hossz = 40 cm (15,75 ")

Súly = 1,8 kg (4 font)


1995-ben, az első látható nyilvánosság 62-a Hall Shrapnel

Automatikus Retro Barcelona. A minőségi munkája vonzó

A média és a cikkeket és beszámolókat kezdett elterjedni a
világszerte.
      Azóta létrejött egy tucat motorkerékpárok, szinte minden egyedi darabok,általában szokás, és a magas fokú a hűség az eredeti.
      Sőt, azt eredményezi, hogy valódi gépterem kell játszani,
amely lehetővé teszi, hogy utalja át a modell a legapróbb részletekig. Ő
tapasztalat lehetővé teszi számukra, hogy szembenézzen a kihívással a tömegtermelés
a foka a tökéletesség, ami egy miniatűr aláírt
a Tarrago.


ossa150.jpg

A fenti modell annyira élethű mintha rá lehetne ülni.

mv_agusta_750_s_17.jpg

Ez a kiindulási pont a kezdet.Ez is egy olyan váz mint amilyen a többi nagy motoroké.Én a szerkesztő legszivesebben összemennék akkorára amekkora a motor,hogy rá tudjak ülni.

indian5.jpg

Szerintem ez a lépés a legérdekesebb,mert itt lehet látni a legaprólékosabban a modellt.

_wsb_475x354_montantxasisimotor-1.jpg

ÓRIÁSI aprólékossággal dolgozik,ezt,a következő kép igazolja is.

_wsb_434x324_far-amb-dits.jpg

Na ugye hogy megmondtam!

mv_squalo_15_012_800x600.jpg

A nyers tankokból...

deposito-1.jpg

...ilyen csodás darabok lesznek.

bmw_r32_scala_15_058.jpg

Akkor most jöjjenek az aprólékos dolgok.


mv_agusta_750_s_16.jpg

Az apró alkatrészek méretének szemléltetése,milméterpapíron.

sherpat1.jpg

Az aprólékos kidolgozás mindenhol megyjelenik;erről tanúskodik a fenti és a három lenti kép.sherpatg4.jpg

mv_agusta_750_s_2.jpg

mv_agusta_750_s_3.jpg










Weblap látogatottság számláló:

Mai: 10
Tegnapi: 2
Heti: 32
Havi: 78
Össz.: 58 917

Látogatottság növelés
Oldal: Főoldal
Barkácsolás amely egyben hobbyvá is válhat! - © 2008 - 2025 - barkacsolas.hupont.hu

A HuPont.hu weblapszerkesztő. A honlapkészítés nem jelent akadályt: Honlapkészítés

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »